Hoe tevreden bent u?

Geachte klant,
We streven ernaar u zo juist en zo volledig mogelijk te informeren. Wij hebben de intentie zo helder mogelijk te communiceren. We trachten zo veel mogelijk aan uw verwachtingen te voldoen of deze te overtreffen.  Toch is het niet uitgesloten dat we elkaar verkeerd verstaan, dat uw verwachtingen toch hoger liggen dan wat we kunnen bieden of dat er simpelweg fouten gemaakt werden.

Onderzoek wees uit dat slechts 4% van de mensen die ontevreden zijn daadwerkelijk hun ongenoegen uiten. Stilzwijgend misnoegen vindt veelal zijn oorsprong in de veronderstelling dat: het toch niks oplevert, u niet als vervelend wil overkomen, wij het wel al weten maar er toch niks aan willen doen of erger nog, wij u willen bedriegen. Binnen ons streven naar “steeds beter functioneren” en het opbouwen van duurzame relaties, is uw feedback meer dan welkom.

Gezien “slechts” 4% zijn wij u mateloos dankbaar als u ons een klacht toestuurt.

Bent u niet tevreden, aarzel dan niet ons daarover te informeren via het klachtenformulier.

Wij nemen zo snel als mogelijk contact met u op.

Bent u wél tevreden, vertel het verder.
Bent u niet tevreden, vertel het aan ons!

Op een prettige samenwerking.

Pestcontrolwebshop.be